Deze website gebruikt cookies. Cookies verbeteren de gebruikerservaring en helpen deze website beter te maken. Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons cookiebeleid. Meer lezen: Privacybeleid
melding sluiten

Veelgestelde vragen


Heb je een vraag over de Uitjes Kortingskaart? Wellicht vind je het juiste antwoord hieronder. Anders kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice van de Uitjes Kortingskaart.

Wat houdt de Uitjes Kortingskaart in?
Met de unieke code op de pas ontvang je kortingen die oplopen tot 70% op de geselecteerde aanbiedingen. Aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen op het platform van de Uitjes Kortingskaart.

Tot wanneer is mijn Uitjes Kortingskaart geldig?
- Heb je de Uitjes Kortingskaart digitaal zoals fysiek voor 1 juni 2019 ontvangen? Dan was geldig tot en met 28 februari 2020.
- Heb je de Uitjes Kortingskaart zowel digitaal als fysiek ontvangen tussen 8 juli 2019 en 31 oktober 2019? Dan was deze geldig tot en met 31 augustus 2020.
- Heb je de Uitjes Kortingskaart zowel digitaal als fysiek ontvangen na 1 november 2019? Dan is deze is geldig tot en met 31 mei 2021.
- Heb je de Uitjes Kortingskaart zowel digitaal als fysiek ontvangen na 1 juli 2020? Dan is deze is geldig tot en met 31 augustus 2021.


Na deze bovengenoemde data kun je geen gebruik meer maken van de Uitjes Kortingskaart.

Met hoeveel personen kan ik gebruikmaken van de Uitjes Kortingskaart?
Je kunt in totaal 8 kaarten per order, per arrangement bestellen.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt je bestelling betalen met iDEAL en creditcard (VISA en MasterCard).

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
U ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Hoe en wanneer ontvang ik de e-tickets?
Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst, maar je e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst je de spambox van je e-mailprogramma. Misschien zijn de e-tickets daarin terechtgekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van de Uitjes Kortingskaart.

Hoe verzilver ik mijn e-ticket?
Let op: in veel gevallen heb je een uitgeprint e-ticket nodig als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Hoe kan ik mijn aangekochte e-tickets wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Wat gebeurt er bij annulering van een voorstelling?
Heb je e-tickets aangeschaft voor een voorstelling, maar wordt deze geannuleerd? Dan zullen wij per e-mail of telefonisch contact met je opnemen om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Als er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden, ontvang je het aankoopbedrag van deze e-tickets retour.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals u kunt lezen in onze privacyverklaring.

Wat moet ik doen als ik een foutmelding krijg bij het invoeren van de unieke code?
Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van de Uitjes Kortingskaart.